Loading...
For ansatte 2017-11-28T14:36:20+00:00

FAQ – OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når skal timelistene leveres inn? 2017-11-28T14:39:33+00:00

Timelister skal leveres den 1. og den 15 i hver måned.

NB! Det er viktig at du leverer inn dine timelister til riktig dato og signert av vår kunde for at du skal få utbetalt lønn.

Jeg har ikke fått lønn 2017-11-28T14:00:42+00:00

Det første du må sjekke er om du har levert timelister til riktig tidspunkt:

Lønn blir utbetalt den 25. i hver måned basert på timelister innlevert den 15. måneden før og den 1. samme måned.

Eksempel: Din lønn den 25. februar er basert på timelister levert 15. januar og 1. februar.

NB! Det er viktig at du leverer inn dine timelister til riktig dato og signert av vår kunde for at du skal få utbetalt lønn.

Om alt er levert til Verto og du ikke ser noen grunn til at lønn ikke skal ha komt på konto,
ta kontakt med oss.